مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 18:102023-07-25فناوري

فارس من| بهبود سرعت اینترنت در کشور را خواستاریم


کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار بهبود سرعت اینترنت در کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار بهبود سرعت اینترنت در کشور شدند.

این کاربران در پویش خود آورده اند: با توجه به گذشت مدت ها از اتمام اغتشاشات باز هم با کندی و محدودیت در اینترنت روبه رو هستیم و پاسخگویی مناسبی از طرف اپراتورها به این موضوع صورت نمی گیرد و شخص رییس جمهور و آقای عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهت بیشتر کردن پهنای باند سایت های خارجی اقدامی نمی کنند.

ما گیمرها هر روز با مشکل کاهش سرعت پهنای باند دست و پنجه نرم می کنیم، این در حالی است که یک اینترنت خوب و پایدار با پهنای باند مناسب یکی از حقوق ما مردم است.

در این پویش تأکید شده: ما از شما نمی خواهیم که سایت ها و اپ های ترویح کننده اغتشاش و ناآرامی را مدیریت نکنید اما در هیچ کجای دنیا بازی های آنلاین و تماشای فیلم سینمایی و سریال در بستر اینترنت موجب ناآرامی و اغتشاش نشده است؛ همچنین انجام ثبت نام ها و ارائه خدمات اینترنتی برای مردم بعضی مناطق کشور که کمتر از خطوط اینترنتی مناسب بهره مند هستند به یک چالش بدل شده و طبق تحقیقات انجام شده ایران دومین اینترنت محدود و کند جهان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بهبود سرعت اینترنت در کشور را خواستاریم

فارس من| بهبود سرعت اینترنت در کشور را خواستاریم